Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nhood Polska finalizuje koncepcję Wilanów Park

Projekt wielofunkcyjnej inwestycji realizowanej przez Nhood Polska w Wilanowie nabiera kształtów. Firma dopracowuje elementy architektoniczne obiektu oraz otaczających go przestrzeni, a także intensyfikuje rozmowy z potencjalnymi najemcami. Wstępny harmonogram zakłada otwarcie projektu Wilanów Park w drugiej połowie 2026 roku.
Reklama

Wielofunkcyjny charakter inwestycji Wilanów Park stworzą obiekt o funkcjach handlowych o GLA 50 tys. mkw., gdzie zaplanowano hipermarket, wielkopowierzchniowy sklep sportowy oraz sklepy marek odzieżowych z różnych segmentów, całoroczna Oranżeria z częścią gastronomiczną czynna 7 dni w tygodniu, wielosalowe kino, dwa wielofunkcyjne budynki o GLA 10 tys. mkw. oraz 5 tys. mkw., a także dwuhektarowy ogólnodostępny park miejski z infrastrukturą do różnego rodzaju aktywności miejskich i społecznych.

– W najbliższych tygodniach chcemy rozszerzyć współpracę z najemcami i rozpocząć rozmowy na temat dostępnych w Wilanów Park powierzchni handlowych, a także możliwości i warunków najmu lokali. Startujemy na jesiennych targach Shopping Center Forum. Nasz zespół będzie dostępny na stoisku firmowym, gdzie pokażemy również makietę obiektu – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum