PARTNER PORTALU

Nie tylko Kaufland. Firmy spożywcze też wchodzą na Tik Toka

www.portalspozywczy.pl 17 lipca 2021 09:53

Firmy spożywcze coraz aktywniej wchodzą na TikTok. Zaczęło się od napojów, a teraz potencjał tego serwisu wykorzystują nawet sieci handlowe.

Na TikToku nie mogło zabraknąć lodów Koral - i to jeszcze przed wprowadzeniem na rynek produktów sygnowanych logo Ekipy! Marka mocno działała w tym serwisie w 2020 roku. Firmy Tymbark, Red Bull, Pasibus przeprowadziły ciekawe aktywacje marek na TikToku.

Potencjał TikToka postanowiły wykorzystać także sieci handlowe. W ostatnich dniach byliśmy świadkami debiutu Kauflandu z zabawnymi filmami.

- Część marek z kategorii FMCG działa na TikToku bardzo aktywnie, wykorzystując różne formy obecności - od aktywacji z influencerami, przez prowadzenie własnych profili, po wykorzystywanie formatów reklamowych. Obserwować można duże natężenie tych aktywności, zwłaszcza w kategorii napojów, które chyba jako pierwsze zagościły na polskim TikToku - mówią Magdalena Bliżniak i Magdalena Wysocka, team TikTok & Young Creators agencji GetHero.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,78

  • Śr

    3,84

  • Min

    3,16

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.