Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Niedługo przepadną żappsy. Do kiedy mamy czas, aby je wykorzystać?

Program lojalnościowy, to doskonała akcja marketingowa, która pozwala na podtrzymanie relacji sieci z klientami. Żabka postawiła na żappsy, czyli punkty, które zdobywamy robiąc zakupy w sieci. Niestety program lojalnościowy ma swoje ograniczenia i niedługo żappsy stracą ważność.
Reklama

Za każdą złotówkę wydaną w Żabce, posiadacze aplikacji mogą liczyć na przyznanie 4 żappsów. Są to punkty lojalnościowe, które możemy wymienić na produkty w sieci. Wystarczy, że w odpowiednim miejscu aplikacji Żabki zaznaczymy produkt. Wówczas płacąc w kasie za zakupy i skanując aplikację, automatycznie zostanie naliczony 100 proc. rabat na wybrany towar. Całość jest banalnie prosta i pozwala na odebranie bardzo wielu rzeczy za darmo. Możemy wybierać pomiędzy kawą, Hot-Dogiem, przekąskami, słodyczami a nawet piwem. Promocja łapie cały asortyment dostępny w sekcji kupony na aplikacji Żabka. 

Kiedy żappsy tracą ważność? 

Zebrane żappsy mają swój okres ważności, dlatego uczestnicy programy lojalnościowego powinni jak najszybciej wykorzystać zdobyte punkty. Żappsy zebrane w terminie od 01.11 do 31.10 danego roku rozliczeniowego, w przypadku niewykorzystania ich na nagrody do 31.12 – przepadają.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum