Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nielsen: Co króluje na wielkanocnych stołach Polaków

Firma badawcza Nielsen sprawdziła jakie są preferencje polskich konsumentów podczas Wielkanocy. Z analizy wynika, że żurek nadal jest tradycją na świątecznym stole podobnie jak i majonez, czy słodkie wypieki. Dodatkowo Polacy podczas świąt Wielkiej Nocy chętnie popiją likier i zajadają się czekoladą.
Reklama

Wielkanoc każdego roku przynosi wzrost sprzedaży i konsumpcji słodyczy, głównie tabliczek czekoladowych, pralinek oraz figurek czekoladowych i zestawów. Nie jest to co prawda tak duży przyrost, jak ma to miejsce w okresie Bożego Narodzenia, niemniej jednak co roku obserwujemy zwiększającą się sprzedaż tego typu produktów. Główna część sprzedaży w tym okresie przypada przede wszystkim na handel wielkoformatowy – ponad 67 % wartościowej sprzedaży tabliczek oraz figurek i zestawów świątecznych i ponad 73% sprzedaży pralinek. Warto odnotować, że w przypadku figurek i zestawów świątecznych wzrasta znaczenie hipermarketów, dyskontów oraz supermarketów – z uwagi przede wszystkim na dodatkowe ekspozycję produktów świątecznych przygotowywanych przez producentów. W okresie Wielkanocnym pozytywny trend wykazują suszone owoce z grupy kategorii przekąskowych, które służą, jako półprodukty do przygotowania potraw i deserów świątecznych – podkreśla Joanna Rogalska, client director w Nielsenie.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.