Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nielsen: Dwie trzecie Polaków preferuje wędliny kupowane na wagę

- Na poziomie deklaracji 67 proc. konsumentów wędlin preferuje kupowanie na wagę, ale ma też produkty paczkowane na wszelki wypadek - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Stawiska, Consumer and Shopper Insights Team Manager w Nielsen Connect Polska.
Reklama

Anna Stawiska zwraca uwagę, że zakup wędliny, podobnie jak innych kategorii świeżych, w bardzo dużym stopniu wpływa na wybór sklepu przez klientów.

- Wędliny kupowane na wagę odpowiadają na potrzeby związane ze świeżością produktu (świeżo pokrojone), a także umożliwiają zakup małej ilości wędliny na kilka najbliższych dni. Sklepy z ladą dają również możliwość bezpośredniego kontaktu z obsługą, która potrafi doradzić, odpowiedzieć na pytania dotyczące wędlin, umożliwić degustację produktu - mówi.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum