Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

NielsenIQ i GfK w rękach jednego funduszu. Co się zmieni w Polsce?

NielsenIQ i GfK, dwie firmy specjalizujące się w zachowaniach konsumentów połączą się - informuje retaildetail.eu. Głównym udziałowcem nowej spółki będzie Advent International, fundusz inwestycyjny, który w zeszłym roku przejął NielsenIQ.Cała zmiana zarządzana jest globalnie i póki co polskie oddziały firm funkcjonują jak dotychczas.
Reklama

GfK ma silną pozycję w zakresie danych rynkowych dotyczących technologii i dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku w 67 krajach. Bada też dane z sektora FMCG, m.in. w ramach paneli konsumenckich.

NielsenIQ koncentruje się głównie na branży FMCG w 90 krajach.

Fuzja obu firm powinna umożliwić dalszy rozwój zarówno także w nowych segmentach rynku. Spółki zamierzają poszerzyć swoją działalność zarówno geograficznie, jak i sektorowo.

Głównym udziałowcem nowej spółki będzie Advent International, fundusz inwestycyjny, który w zeszłym roku przejął NielsenIQ. Dotychczasowi właściciele GfK pozostaną mniejszościowymi udziałowcami spółki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum