Niemcy wyprzedzają Wielką Brytanię i Francję w tempie wzrostu rynku e-commerce
Z raportów Ecommerce Europe wynika, że w tym roku Niemcy zanotują największy wzrost na rynku zakupów konsumenckich online. Według szacunków, nasi zachodni sąsiedzi urosną o 12 proc. rok do roku, osiągając kwotę 66,9 mld euro. To pozwoli wyprzedzić w zestawieniu Wielką Brytanię i Francję.
Wielką Brytanię i Francję. Pod kątem wartości rynku, mieszkańcy UK w dalszym ciągu pozostaną na czele, ponieważ ich pojedyncze transakcje są znacznie większe niż te wykonywane przez konsumentów z innych krajów. Wzrost Niemiec idealnie zgrywa się ze wzrostem całego rynku europejskiego e-handlu: spodziewany jest również 12 proc. wzrost, do kwoty 510 mld euro.
- Więcej zakupów to więcej przesyłek: przełożenie jest proste i dla naszego biznesu bardzo pozytywne. Gdybym jednak miał wybrać między modelem niemieckim (więcej drobnych zakupów) a angielskim (droższe zakupy), wolę model niemiecki. Nie tylko pozwala utrzymać wysoki procent wykorzystania posiadanej infrastruktury punktów odbioru i paczkomatów, ale też zapewnia właścicielom punktów stałe przychody od każdej obsłużonej paczki (a nie od jej wartości). Przesyłki o dużej wartości zdarzają się raz na jakiś czas i wolę traktować je jako bonus, świadectwo zaufania do operatora, a nie jako podstawowe źródło biznesu – stwierdza Rafał Brzoska, CEO of Integer.pl Group

- Śr 21:02 Euromonitor: Konsumenci w 2021 będą oczekiwali od marek empatii
- Śr 20:37 KE zatwierdza polski program wsparcia firm dotkniętych kryzysem Covid-19
- Śr 20:34 GIS: niektóre produkty marki Finn Crisp wycofane z powodu tlenku etylenu w...
- Śr 19:19 Trwają przygotowania nowych procedur sanitarnych, aby część branż była...
- Śr 19:17 Konfederacja zbiera podpisy pod "antylockdownową" Obywatelską Inicjatywą...
- Śr 18:59 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Śr 18:40 W 2020 roku w Polsce zawiesiło działalność prawie 19 tys. sklepów detalicznych
- Śr 16:33 Czescy posłowie chcą w sklepach 55 proc. udziału rodzimych produktów spożywczych
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Żerań), 68.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Toruńska, 54.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Horbaczewskiego, 47.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Gliniana, 56.05 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.