Niewielkie wzrosty sprzedaży w Organic Farma Zdrowia
W maju sprzedaż detaliczna spółki Organic Farma Zdrowia wzrosła o 3,4%, z tym, że wzrost Lfl wyniósł 7%, w porównaniu do maja 2021 roku. Sprzedaż hurtowa spółki Eko-Wital wzrosła o 4,4% r/r.

Sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia za I kwartał wyniosła 27 mln zł, fot.mat. pras.
Reklama
Sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia za I kwartał wyniosła 27 mln zł, tyle samo co rok wcześniej.
W maju wprowadzonych zostało wiele ciekawych, ekologicznych, nowości pod marką Eko-Wital, m.in. ketchup bez dodatku cukru, powidła śliwkowe i wiśniowe, syrop klonowy i szeroki wybór płatków śniadaniowych w linii Eko-Wital Kids; wprowadzone zostały również nowe smaki ekologicznych wegańskich zamienników jogurtów pod marką Biogurt; nowe ekologiczne i wegańskie żelki Better Sweet w kompostowalnych opakowaniach; rozszerzona została oferta wysokiej jakości ekologicznego nabiału pod marką Andechser oraz ekologicznych słodyczy bez cukru pod marką SuperFudgio.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama