PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Niezależny handel potrafi wykorzystać swoje mocne strony

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 15:06

W obliczu zmieniającego się rynku oraz silnej presji ze strony handlu wielkoformatowego niezależne sklepy skutecznie wykorzystują swoje mocne strony, jak bliskość konsumenta, lokalność czy oferta świeżych produktów. Jednocześnie poszukują dostawców, którzy oprócz szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen dostarczą im wysokiej jakości serwis oraz nowoczesne narzędzia, pozwalające na podjęcie walki konkurencyjnej - wynika z informacji PMR.

Jarosław Frontczak, analityk handlu detalicznego i kierownik zespołu ekonometryków w PMR mówi:

- Wiele formatów, zwłaszcza mniejszych sklepów, czy sklepów specjalistycznych już nie obawia się pojawienia sieci typu Biedronka w najbliższej okolicy. Takie podmioty potrafią doskonale wpasować się w ofertę uzupełniającą w stosunku do największych potentatów rynkowych z którymi nie można wygrać bezpośredniej konkurencji cenowej. Co więcej, to właśnie małe formaty należą do tych które oferują najwięcej nowatorskich rozwiązań i które są w stanie bardzo szybko zmieniać asortyment w sklepie. Widać to choćby po popularności kącików gastronomicznych z sławetnymi hot-dogami, kawą czy innymi produktami. Obecnie każdy sklep typu convenience prowadzi takie usługi.
Polacy już nie są skłonni do odbywania długich podróży do większych powierzchniowo sklepów. Już nie tylko dyskonty, ale także supermarkety i małe sklepy potrafią wykorzystać ten trend i pojawiają się natychmiast po zbudowaniu małego osiedla, biurowca, czy zmianach na lokalnych rynkach małych miast i wsi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8021

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.