Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nike odczuwa presję na marże z powodu rosnących kosztów

Sprzedaż Nike wzrosła w zeszłym kwartale o 4 proc., do 12,7 mld dolarów. Chociaż jest to więcej niż oczekiwano, sprzedawca odzieży sportowej nie może być do końca usatysfakcjonowany. Rosnące koszty obniżają marże brutto, a marka nadal słabo radzi sobie w Chinach, gdzie zysk na akcję spadł o 20 proc. Marże brutto spadły do ​​44,3 proc. z powodu wyższych kosztów frachtu i logistyki, niższych marż w Nike Direct oraz niekorzystnych wahań kursów walut.
Reklama

Współpraca Nike z Zalando

Według dyrektora finansowego Matthew Frienda, marka Nike przygotowała grunt pod kolejny rok silnego wzrostu. Świadczy o tym rozszerzenie partnerstwa z Zalando. Współpraca pozwoli klientom kupować na Zalando limitowany asortyment Nike z wcześniejszym dostępem do premierowych produktów.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum