Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

North Fish z kampanią wprowadzającą ofertę vege

North Fish wystartował z nową kampanią LATO, która dzieli się na dwie odsłony. Pierwsza z nich to Summer Time, czyli letnie i lekkie nowości w menu w tym łosoś i mintaj. Druga część kampanii jest zatytułowana North Vege.
Reklama

Nowości widoczne będą także w ofercie kanapkowej. Dwie nowe, duże propozycje to: Big! Fish Sandwich i Big! Fish Tortilla. Oba te dania bazują na morszczuku.

W witrynie chłodniczej znajdziemy także nowy napój zwaną Grenatera, czyli lemoniadę z owoców granatu i cytryny, a na deser będziemy mogli zjeść Panna Cottę z musem brzoskwiniowym.

6 czerwca sieć restauracji North Fish wprowadziła do swojego menu linię dań North Vege - część pozycji jest w pełni roślinna, a 4 nowe opcje są wegetariańskie, ze względu na dodatek majonezu i sera sałatkowego, dlatego druga część kampanii jest zatytułowana North Vege. North Vege to subbrand marki North Fish określający grupę nowych produktów na bazie roślinnych burgerów i nuggetsów. Kampanię tę wspierana była przez grupę ekspertów kampanii Roślinniejemy.

Dania opierają się na nuggetsach i burgerach na bazie mieszanki białka roślinnego, głównie soi i grochu. Nowe bezmięsne pozycje w daniach North Fish opracowane zostały przy wsparciu zespołu RoślinnieJemy.

Od tej kampanii w North Fish będziemy mogli spróbować Nuggestsów roślinnych wraz z dodatkami w systemie nałóż ile chcesz.

Mocno zostanie także wzbogacona wegetariańska opcja kanapkowa. Big! Vege Sandwich, Big! Vege Torilla, oraz Burger roślinny oraz sałatka Cesar z nuggetsami roślinnymi, grzankami ziołowymi i serem sałatkowym.

Oferta LATO dostępna będzie we wszystkich restauracjach North Fish do 4 września bieżącego roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum