Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa akcja marki Mola w salonikach Kolportera

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera. Do 30 czerwca br. w 600 salonikach Kolportera można odbierać wyjątkowe „UPS-kubki”, w pięciu wzorach i kolorach. Każdy z nich ma dodatkową funkcję i różni się hasłem.
Reklama

„UPS UPS HURRRRRA!” – to kubek nietypowy, który reaguje na dotyk. „Przybija piątkę”, gdy wlewa się wrzątek. Idealnym prezentem dla miłośników łakoci będzie kubek-pożeracz ciasteczek „UPS… MNIAM, MNIAM”. To połączenie kubka ze schowkiem na smakołyki. Osoby, które lubią notować swoje myśli w kubku „UPS… TO SIĘ ZETRZE!” znajdą alternatywę do notesu. Kubek ma miejsce przeznaczone na „gryzmołki”. „I UPS” – to kubek termoaktywny – zmienia się pod wpływem ciepła, a z „UPS, ALE POLEWKA!” nie grozi nam ciemność. Kubek świeci i rozprasza mrok.

Warunkiem otrzymania „UPS-kubka” jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) minimum trzech produktów MOLA i przekazanie sprzedawcy trzech kodów kreskowych wyciętych z zakupionych opakowań. Promocją objęte są wszystkie papiery toaletowe i ręczniki papierowe MOLA oprócz serii „Familijna”. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania 30 tys. „UPS- kubków”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum