Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa aplikacja Biedronki: skaner cen, płatność Blikiem i personalizacja

Biedronka oddaje w ręce klientów nowe narzędzie. Nowa aplikacja sieci ma za zadanie wesprzeć ich w wyborze najkorzystniejszych cenowo produktów.
Reklama
  • Aplikację można już pobrać za darmo z App Store oraz Google Play.
  • Aplikacja Biedronki ma jeden podstawowy cel: usprawnić codzienne zakupy klientów sieci.
  • Dzięki niej klienci mogą liczyć na wiele korzystnych okazji cenowych.

Podstawowe zalety nowego e-narzędzia to m.in.:

- wirtualna karta Moja Biedronka,
- płatności Blikiem bez kodu,
- oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
- skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
- historia transakcji,
- gazetki z ofertą handlową,
- możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
 
- Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach - mówi Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka.

Zamiast plastiku w portfelu

Od dzisiaj aplikacja (z menu dostępnym w j. polskim i angielskim) staje się przewodnikiem po zakupach w Biedronce. Aby korzystać z niej w pełni, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu będziemy na bieżąco widzieć dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji.  Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.
W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba już nosić w portfelu plastikowej karty. Dzięki aplikacji za zakupy w Biedronce będzie też można płacić Blikiem bez kodu.  

Szyte na miarę

W aplikacji możemy liczyć na wspomnianą wyżej indywidualną ofertę pod nazwą „Shakeomat”, która jest projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować ofertę, należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć urządzeniem mobilnym, używając tzw. shakeomatu, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100%. Oferta „Shakeomat”, obowiązuje od momentu jej aktywacji do końca danego dnia. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w naszym ulubionym, najczęściej odwiedzanym sklepie.  

Cena i oferta do łatwego sprawdzenia

Istotną funkcją aplikacji jest skaner cen. Dzięki niemu w czasie zakupów w sklepie będziemy mogli upewnić się, jaka jest dokładnie cena produktu, który wkładamy do koszyka, bez konieczności szukania ceny na półce ani skanera. Co więcej, sprawdzenie ceny danego produktu z Biedronki będzie możliwe także w domu. Wystarczy włączyć tę funkcję w aplikacji, najechać kamerą w smartfonie na kod kreskowy produktu, a na ekranie telefonu wyświetli się cena towaru oraz stopień jego dostępności w naszym sklepie. Klient otrzyma również możliwość wygodnego przeglądania ofert z cotygodniowej gazetki wybranych pod kątem jego upodobań.

Obsługa aplikacji jest bardzo prosta. Po jej uruchomieniu poprzez kliknięcie w ikonę na ekranie smartfona, wyświetli się na nim nasza indywidualna karta Moja Biedronka wraz z jej numerem i specjalnym kodem. Kod możemy zeskanować w specjalnym czytniku przy kasie tradycyjnej lub samoobsługowej, podobnie jak kupowane produkty. Dzięki temu skorzystamy ze specjalnych ofert dotyczących karty MB. Aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację.

Aplikacja Biedronki to kamień milowy

- Nowa aplikacja Biedronki to niewątpliwie kamień milowy w digitalizacji marki należącej do Jerónimo Martins. O pracach nad nią słyszeliśmy już od dawna, a kilka dni temu trafiła ona w ręce regularnych klientów sieci. Każda aplikacja, która dociera do tak olbrzymiej grupy użytkowników będzie narażona na tzw. "choroby wieku dziecięcego". Z tego co widzę po pierwszych komentarzach spotkało to i ten produkt. Z drugiej jednak strony, dopiero kiedy trafia ona do pierwszych klientów, rozpoczyna się podróż aż do spełnienia finalnych oczekiwań względem tego rozwiązania. Żadne badanie nie ukaże wszystkich potrzeb, żadne testy nie wyeliminują wszystkich błędów. Osobiście cieszę się, że aplikacja Biedronki jest już dostępna, natomiast widzę, że zarówno w warstwie wizualnej, jak i funkcjonalnej jest jeszcze sporo pracy przed jej twórcami - komentuje Tomasz Woźniak, CEO, Future Mind.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum