Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa aplikacja dla handlu detalicznego - cena produktu może być naliczana po zdjęciu go z półki

SAP zaprezentował spersonalizowaną aplikację mobilną dla handlu detalicznego SAP Shopper Experience. Aplikacja pozwala zmienić doświadczenia zakupowe konsumentów, wykorzystując w tym celu media społecznościowe, programy lojalnościowe oraz punkty, gdzie klienci mogą samodzielne zapłacić za zakupy. Firma udostępniła ponadto najnowszą wersję aplikacji SAP Retail Store Ops Associate, która umożliwia pracownikom sklepów m.in. zdalne zarządzanie zapasami oraz obsługą klienta.
Reklama
Aplikacja SAP Shopper Experience może być dostosowana do tożsamości marki sprzedawcy detalicznego. Po powiązaniu z kontem lojalnościowym konsumenci są natychmiast rozpoznawani. Do tego mogą sprawdzić swoje punkty lojalnościowe oraz dostępne nagrody. W prosty sposób również klienci mogą współpracować ze znajomymi przy tworzeniu listy zakupów, a także zlokalizować najbliższy sklep.
Po zalogowaniu się w aplikacji klienci otrzymują ponadto spersonalizowane oferty dla danego regionu, o których mogą powiadomić swoich znajomych. Podczas robienia zakupów mogą jednocześnie przeglądać oferty oraz zebrać więcej szczegółowych informacji o produktach. Prostym kliknięciem dodają produkt do mobilnego koszyka zakupów, który przenoszą do punktu sprzedaży (POS). W ten sposób unikają kolejek przy kasie. Płatność dokonują za pomocą urządzenia mobilnego.
Sprzedawcy mogą nie tylko zaangażować swoich klientów, umożliwiając im zdalne przeglądanie i rekomendowanie ofert przez internet, ale też obniżyć koszty operacyjne sklepów. Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemami operacyjnymi Android i iOS.
Ofertę aplikacji mobilnych aplikacji SAP dla handlu uzupełnia najnowsza wersja aplikacji SAP Retail Ops Associate. Wprowadzone aktualizacje umożliwiają: zamawianie produktów, aktualizowanie cen, dokonywanie korekt stanu i transferów zapasów, odbieranie wiadomości od dostawców lub centrów dystrybucji oraz udostępnianie historii produktów i związanych z nimi informacji. Pracownicy sklepu mogą zarządzać poleceniami konsumentów, wykonując kilka ruchów palcem. Dzięki temu mogą zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów, a także efektywniej zarządzać zapasami i zamówieniami.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum