Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa aplikacja lojalizująca dla małych biznesów

Spółka Spartavity wprowadza na rynek LoyRise, nową aplikację dla małych biznesów - kawiarni, myjni, fryzjerów, stacji paliw.
Reklama

LoyRise nie wymaga integracji z POS czy stroną internetową. Transakcje rejestrowane są przez aplikację mobilną, a firmy korzystające z LoyRise mają do dyspozycji microsite, do którego może prowadzić link zamieszczony na ich stronie.

- Każdy klient, który założy konto lojalnościowe, może wymieniać zdobyte punkty na nagrody. Dostawać będzie jednak też SMS-y i newslettery z konkretną ofertą, pasującą do jego indywidualnych preferencji. Jak na tym skorzysta sklep? Między innymi zmniejszy się wskaźnik churn rate, czyli liczby odchodzących klientów – Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny LoyRise i Spartavity.

LoyRise jest prosty w obsłudze. Karta klienta znajduje się zawsze w jego telefonie – działa systemowo, jest zapisana w e-wallecie (systemie płatności mobilnych, który pozwala użytkownikom między innymi na przechowywanie kart debetowych, kart kredytowych, kart lojalnościowych czy kart upominkowych), nie wymaga pobrania żadnej aplikacji ze sklepu. LoyRise pozwala właścicielom biznesów na komunikację z użytkownikami, którym mogą wysyłać spersonalizowane newslettery (z własnym logotypem) lub SMS-y – w ich przypadku w polu nadawcy SMS pojawi się nazwa firmy, a nie losowy numer telefonu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum