Nowa funkcjonalność na Ceneo.pl. Sklepy będą licytować pozycję
Eksperci z Sembot powołali do życia Centeo. Pod tą nazwą kryje się aplikacja automatyzująca proces sprzedaży na Ceneo.pl oraz agencja świadcząca usługi z zakresu optymalizacji widoczności na Ceneo.pl.
To początek oficjalnej współpracy pomiędzy twórcami rozwiązania i porównywarką cenową, w której sprzedawcy zobaczą niebawem specjalny przycisk przekierowujący na stronę Centeo.
Według danych opublikowanych przez firmę Bisnode, tylko w pierwszym półroczu 2020 roku zarejestrowano w Polsce aż 5,5 tys. sklepów internetowych. Wszystkich takich sklepów mamy nad Wisłą obecnie około 40 tys. Jeszcze przed wybuchem pandemii Polska miała jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków e-commerce w Europie.
Przeczytaj także:
- Świętym Graalem wszystkich sprzedających poprzez Ceneo.pl jest ulokowanie swojego produktu jak najwyżej na karcie produktu lub karcie kategorii. Jak łatwo się domyślić, im wyższa pozycja produktu na liście, tym większa jest jego sprzedaż - mówi Bartosz Ferenc, współzałożyciel Centeo.
- Pierwsze 3 wyniki znajdujące się w strefie polecanych ofert na karcie produktu pochłaniają nawet do 70 proc. wszystkich przejść do sklepu. A pierwsza strona kategorii zbiera do 80 proc. odwiedzin w sklepach. Jest się więc o co bić - dodaje Ferenc.
Dotychczas Ceneo.pl nie posiadało jednego, ogólnodostępnego narzędzia, które pozwalałoby kontrolować pozycję produktów w porównywarce. Aby zapewnić swoim ofertom obecność na wysokich pozycjach, właściciel danego sklepu mógł skorzystać z dwóch rozwiązań.
Pierwsze z nich wymagało wykupienia dostępu do API serwisu na poziomie umożliwiającym ocenę konkurencyjności oferty oraz stworzenia własnego programu, który pozwoliłby na jej automatyczne pozycjonowanie w oparciu o dane. Drugie rozwiązanie polegało na systematycznym sprawdzaniu pozycji przedmiotów na kartach produktów czy kategorii. Teraz jest trzecia możliwość.
- Stworzyliśmy oprogramowanie do licytacji pozycji na kartach produktu - tłumaczy Bartosz Ferenc.
Z Centeo mogą korzystać nie tylko pojedyncze sklepy internetowe, lecz również podmioty, które obsługują wiele różnych sklepów, takie jak np. agencje marketingowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.