PARTNER PORTALU

Nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Dżem dobry”

Autor: pr 24 lutego 2021 12:15

Nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Dżem dobry” Fot. materiały prasowe

Łowicz w swojej nowej kampanii w sposób przedstawia opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka dziękuje naturze za smak zamknięty w słoiczkach.

Ile jest truskawek na krzaczku? Ile kanapek posmarujemy dżemem z jednego słoika? Skąd pochodzą truskawki i dlaczego każdy ma po nich taki dobry humor? O tym właśnie opowiada nam mała narratorka opisując, czego dowiedziała się od taty – „koMesera” truskawkowego dżemu Łowicz. Urocze przejęzyczenia i ciekawostki pokazane z perspektywy dziecka podkreślają, że w dżemach Łowicz liczy się po prostu smak i naturalność.

Dżem jest dobry dzięki naturze i właśnie to chce podkreślać Łowicz. Dlatego marka rozwija hasło „Dżem dobry”, poprzez które opowiada o owocowej przyjemności.

Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube, a komunikacja jej towarzysząca prowadzona jest także na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8214

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,98

  • Śr

    5,00

  • Min

    4,21

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.