Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kampania i opakowania Ptasiego Mleczka

Nowa kampania reklamowa Ptasiego Mleczka przekonuje, że może ono stanowić „dzienną i nocną dawkę relaksu”.
Reklama

Akcja jest oparta na dwóch spotach pokazujących osoby, które delektują się Ptasim Mleczkiem w ciągu dnia oraz wieczorem. Reklamy informują, jakim składnikom produkt zawdzięcza swój smak oraz że jest dostępny w nowych opakowaniach.

Opakowanie otwiera się w łatwiejszy sposób, i jest wygodniejsze w użytkowaniu. - Zrezygnowaliśmy z folii zewnętrznej na opakowaniu na rzecz zupełnie nowego sposobu zamknięcia (perforacji). W kartoniku użyliśmy lakieru „soft touch”, dzięki któremu opakowanie będzie nawiązywało do delikatnych pianek znajdujących się w środku i podkreślało główne atuty produktu – komentuje Igor Ślebioda, kierownik produktu.

W ofercie znajdują się takie smaki jak: waniliowy, śmietankowy, kokosowy, czekoladowy, cytrynowy i waniliowy z galaretką truskawkową. Produkty w nowym opakowaniu dostępne będą w stałej ofercie marki. 

W ramach kampanii mediowej wspierającej produkt w nowej odsłonie emitowane są spoty promocyjne. Możemy w nich zobaczyć różne sposoby relaksu, którym towarzyszą lekkie pianki oblane wedlowską czekoladą.Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum