Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kampania Lidla będzie bardzo kosztowna. Sieć w tydzień wydaje prawie 14 mln zł

Lidl rozpoczął miesiąc z rekordowo wysokimi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen od 31 sierpnia do 6 września sieć przeznaczyła na ten cel aż 13 957 314 zł. Tydzień wcześniej Lidl wydał 7 265 789 zł, a dwa tygodnie wcześniej -
8 239 882 zł.
Reklama

Wydatki będą prawdopodobnie jeszcze rosnąć. 11 września rusza pierwszy odcinek nowego programu kulinarnego promującego produkty sieci pt. "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała  formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić".

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl w pierwszej odsłonie kampanii pojawi się też aktor Borys Szyc, grając rolę gościa programu.

Nowa kampania Lidla ruszyła w drugiej połowie sierpnia. W pierwszych reklamach Wellman bez powodzenia starała się gotować i piec, a Okrasa z równie marnymi efektami próbował pracować jako dziennikarz.

Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.

Przypomnijmy, na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (8)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum