Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kampania marki Garage skierowana do muzyków

Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Reklama

Konkurs marki Garage składa się z dwóch kategorii: MINI DJ SET – dedykowanej DJ’om oraz ORIGINAL TRACK – producentom muzycznym. Przygotowany przez uczestnika set lub utwór muzyczny powinien zawierać sample udostępnione przez organizatora (do pobrania ze strony konkursowej).

Zgłoszenia w kategorii MINI DJ SET podlegają ocenie publiczności. Swoje głosy użytkownicy mogą oddawać przez platformę internetową. W kategorii ORIGINAL TRACK preselekcji dokona Radio Kampus, które wyemituje wybrane sety. Co ważne, wytypowane utwory trafią do drugiej fazy konkursu, podczas której konsumenci będą głosować na swoich faworytów w obu kategoriach.

Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody: kontroler Traktor (model Kontrol S4 MK3), sekwencer Arturia (model. KeyStep Pro), słuchawki Audio-Technica i liczne kartony piwa marki Garage.

Zgłoszenia odbywają się przez stronę internetową. Na przesłanie utworu twórcy mają aż 3 tygodnie. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada dentsu Creative (Isobar) z grupy dentsu Polska. Dostępne na stronie sample powstały przy współpracy z Massive Music.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum