PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Nowa kampania marki Lavazza

Autor: pr 16 czerwca 2020 10:21

Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity",
propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator".

Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem - na takiej narracji, marka Lavazza oparła nową, globalną kampanię komunikacyjną opracowaną przez agencję reklamową Armando Testa.

Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, perfekcyjnie wyrażonych przez Charliego Chaplina w jego słynnym orędziu do ludzkości z filmu "Wielki dyktator" z 1940 roku .

Przeczytaj także:

Nowa kampania, z jej mocnymi treściami, uderzającym kreatywnym podejściem i współczesnym językiem, promującym uniwersalne wartości, stanowi integralną część wizji marki oraz jest przejawem nowego, ważnego rozdziału w komunikacji Lavazzy.

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach", włoskiego utalentowanego, zmarlego niedawno muzyka, Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’iego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6398
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,49

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.