PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Nowa kampania marki Lubelska

Autor: pr 10 marca 2020 13:22

Nowa kampania marki Lubelska Fot. materiały prasowe

Lubelska rozpoczęła nową kampanię, pod hasłem  – „Żyj kolorowo”. Kampania prezentuje świat marki jako krainę wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, stworzoną z myślą o wszystkich „młodych duchem”. Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej zakręconego, wakacyjnego charakteru.

Hasło kampanii to również bezpośrednie odniesienie do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej - cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina – do wyboru do koloru! Bogactwo wariantów sprawia, że sięgając po Lubelską każdy konsument może znaleźć coś w sam raz dla siebie: smaki kwaśne, słodkie, orzeźwiające, leśne a także te bardziej tropikalne. Wszystko to dostępne w lekkiej formule. Do tego wyważona zawartość alkoholu 30% sprawia, że to doskonała propozycja na sezon wiosenno-letni.

- Kategoria alkoholi kolorowych rośnie na poziomie 7,2%. Na jej tle, Lubelska odnotowuje wyjątkowo dynamiczny wzrost 14,8%. To bardzo obiecujące wyniki. Mamy jednak świadomość, że jako lider nie możemy zwolnić tempa. Już niedługo znowu zaskoczymy konsumentów nowością w portfolio Lubelskiej. Wierzymy, że znajdzie ona wielu wiernych fanów – zapowiada Marta Uss, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants. W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6292
Ilość aktualnych ofert: 513041

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,29

  • Śr

    2,66

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.