Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kampania reklamowa marki Książęce

15 maja rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Obejrzeć będzie można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu - Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.
Reklama

Spoty Książęcego nawiązują bezpośrednio do nowej platformy kreatywnej marki, która z jednej strony nadal zachęca konsumentów do odkrywania bogatego świata piwa, ale jednocześnie jest bardziej skupiona wokół produktu i tego, co w Książęcym najważniejsze - wyjątkowego smaku piw z Kolekcji. Intrygujący klimat reklam tworzy nowa postać Księcia, który prowadzi widzów po browarze i zadaje liczne pytania związane z charakterystycznymi cechami piw Książęce. Pytania mają rozbudzić ciekawość i zainspirować do piwnych poszukiwań.

Spoty emitowane będą od 15 maja do końca sierpnia w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach niszowych. Oba filmy będą promowane również w Internecie, w tym na Facebooku. W ramach wsparcia dla marki przewidziano również kampanię bannerową w internecie oraz działania PR.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum