Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kolekcja czapek w Biedronce wspomoże Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Co łączy czapkę, pomaganie i Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Biedronka – informuje dyskont. Od 02.01 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępne są specjalne, zimowe czapki z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP w cenie 14,99 zł. To czapki, które pomagają – całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka jest po raz kolejny sponsorem głównym.
Reklama

Od poniedziałku 2 stycznia klienci Biedronki mogą wspierać WOŚP, korzystając ze specjalnych biedronkowych puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach. Nadal można także wspierać WOŚP podczas transakcji bezgotówkowych w kasach samoobsługowych oraz liniowych.

Podobnie jak w ubiegłym roku Biedronka wprowadza do oferty zimowe czapki WOŚP. Kolekcja czapek jest dostępna wyłącznie w Biedronce i występuje w 10 różnych wzorach: w 6 wariantach kolorystycznych w rozmiarach dla dorosłych oraz w 4 – dla dzieci. Czapki mają w składzie 50% naturalnej wełny z merynosa, która jest delikatna w dotyku, izoluje od zimna, dbając o utrzymanie optymalnej temperatury ciała, a jednocześnie ma właściwości odprowadzania wilgoci na zewnątrz. Dodatkowo czapka posiada polarową podszewkę w formie opaski w sposób szczególny chroniącą uszy. Cały przychód z czapki, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP.

Kliknij i zobacz kolekcję czapek w gazetce Biedronka.

- Dlaczego wybierając produkt, z którego całkowity przychód zostanie przeznaczony na 31. Finał WOŚP ponownie zdecydowaliśmy się na czapkę? Chcieliśmy zaproponować klientom coś wyjątkowego, ale jednocześnie praktycznego, co stosunkowo często jest wymieniane w garderobie. Jesteśmy dumni, że Polacy tak entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki, które stały się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja, jeszcze bardziej kolorowa i odzwierciedlająca najnowsze trendy modowe, powtórzy sukces z ubiegłego roku - mówi Paulina Zając, dyrektor kategorii w dziale zakupów sieci Biedronka.

Ostatni, 30. Finał WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą 7,43 mln zł, z czego większość – ponad 4,65 mln zł – pochodziło właśnie ze sprzedaży czapek WOŚP, które w ciągu 3 tygodni nabyło niemal pół miliona Polaków.

Od poniedziałku 2 stycznia w sklepach sieci Biedronka będzie można kupić też inne produkty przygotowane przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy z charakterystycznymi orkiestrowymi grafikami, wyeksponowane na specjalnych standach. W ekspozytorach znajdą się takie produkty, jak pluszowe zabawki (34,99 zł), body niemowlęce (29,99 zł dwupak), termos (34,99 zł) czy drewniane puzzle (54,90 zł).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum