Nowa komunikacja deserów Słodka Chwila Dr. Oetkera

Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sek. reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.
Słodka Chwila ma szeroką grupę odbiorców. Nowa reklama, dzięki 4 różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci
i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.
Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz -
razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.
Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sek i 4 wersji 15 sek.,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VOD, media społecznościowe.