Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa marka w Atrium Targówek

Do grona najemców warszawskiego centrum dołączyła nowa marka z akcesoriami. Sklep EM Men’s Accessories znajduje się w pobliżu sklepów Tatuum oraz  La Gabrielle i zajmuje 55 mkw. powierzchni.
Reklama

Nowa marka w Atrium Targówek oferuje szeroki asortyment akcesoriów męskich w stylu smart casual i oficjalnym, takich jak: krawaty, muchy, fulary, poszetki, paski, spinki do mankietów, spinki do krawatów, pasy smokingowe, wpinki do butonierki, galanteria skórzana, torby, zegarki, bransoletki, czapki, szaliki, rękawiczki i wiele innych.

Poziom komercjalizacji Atrium Targówek wynosi 99%. W ofercie modowej centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Reserved, Calzedonia, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Gino Rossi, Mohito, Carry, Ochnik, CCC, Camaieu, Marks&Spencer, Próchnik oraz Vistula.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum