Nowa odsłona gry społecznościowej Fanta City
Udostępniono odświeżoną wersję internetowej gry społecznościowej "Fanta City". Aplikacja stanowi główny element letniej akcji promocyjnej napoju Fanta.
Reklama
W nowej wersji gry „Fanta City" wprowadzono dodatkowe funkcjonalności oraz zmieniono wygląd. Użytkownicy aplikacji - mającej formę wirtualnego miasteczka -mogą korzystać z kreatora awatarów oraz dowolnie modyfikować kolory mebli i gadżetów. Jednocześnie trwa kilka konkursów, m.in. na najaktywniejszych i najpopularniejszych graczy oraz na najładniejszy pokój.
Grę „Fanta City" - dostępną w serwisie MojaGeneracja.pl - wspierają działania promocyjne obejmujące m.in. specjalną skórkę i widget do komunikatora Gadu-Gadu oraz opisy graficzne. Aplikacja po raz pierwszy została udostępniona w ubiegłoroczne wakacje.
Grę wyprodukowała agencja K2 Internet na podstawie założeń opracowanych wspólnie z firmami Coca-Cola, McCann Ericsson i Starcom.
Reklama