Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa odsłona gry społecznościowej Fanta City

Udostępniono odświeżoną wersję internetowej gry społecznościowej "Fanta City". Aplikacja stanowi główny element letniej akcji promocyjnej napoju Fanta.
Reklama

W nowej wersji gry „Fanta City" wprowadzono dodatkowe funkcjonalności oraz zmieniono wygląd. Użytkownicy aplikacji - mającej formę wirtualnego miasteczka -mogą korzystać z kreatora awatarów oraz dowolnie modyfikować kolory mebli i gadżetów. Jednocześnie trwa kilka konkursów, m.in. na najaktywniejszych i najpopularniejszych graczy oraz na najładniejszy pokój.

Grę „Fanta City" - dostępną w serwisie MojaGeneracja.pl - wspierają działania promocyjne obejmujące m.in. specjalną skórkę i widget do komunikatora Gadu-Gadu oraz opisy graficzne. Aplikacja po raz pierwszy została udostępniona w ubiegłoroczne wakacje.

Grę wyprodukowała agencja K2 Internet na podstawie założeń opracowanych wspólnie z firmami Coca-Cola, McCann Ericsson i Starcom.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum