Nowa odsłona Krakusków

Modyfikacji uległ przede wszystkim logotyp – od teraz jest on nieco większy, nadając opakowaniu unikalny charakter i natychmiastową rozpoznawalność. Większa nazwa rodzaju ciasteczek ułatwi ich identyfikację, a rozróżnienie poszczególnych wariantów produktowych ułatwiają natomiast charakterystyczne banderole oraz nowoczesna prezentacja produktu, która pomoże konsumentowi odnaleźć swój ulubiony wariant Krakusków. Zmiany zachodzą także w innych produktach Krakusków – Paluszkach, w których jeszcze bardziej podkreślono apetyczność produktu, oraz Petit Beurre i Maltankach, gdzie w nowej szacie graficznej wyraźnie daje się odczuć powiew nowoczesności.
Gruntowna zmiana strategii marki powiązana jest także z modyfikacjami w kluczowych dla marki segmentach ciastek kruchych i kruchych z czekoladą. Tu powiększono opakowania w dziewięciu najważniejszych produktach o średnio 20-30%. Wiąże się to z oczekiwaniami konsumentów, którzy pragną oferowania ich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.
W ramach wprowadzenia nowej platformy pozycjonowania przewidziane jest silne wsparcie działań reklamowych ATL i BTL. Kampania będzie widoczna w telewizji oraz Internecie w kanałach komunikacji marki. Krakuski zyskają nową stronę WWW, która ruszy już niebawem.