Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa kampania Żywca -"Cho na Ż". W reklamie Quebonafide jako Jakub z Ciechanowa

Żywiec w 2023 roku zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. Wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. W kampanii bierze udział Quebonafide.
Reklama

– W Żywcu tworzymy kulturę cieszenia się życiem, tu i teraz – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca. – Widzimy, że Polakom brakuje czasu ze znajomymi, stąd pomysł na platformę Cho na Ż oraz zaproszenie do bycia razem – dodaje Owczarska.

Pierwszy z tegorocznych spotów będzie emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania pojawi się także na nośnikach outdoor, w mediach społecznościowych i na kanałach popularnych influencerów. Elementem kampanii jest także interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób. Wystarczy wejść na stronę www.pukpukchona.pl i wysłać krótką wiadomość wybranej osobie.

Jakub z Ciechanowa Młodszym Specjalistą ds. Ż

Jakub z Ciechanowa to skromny chłopak, który zdobywa scenę rapu. Za nim pierwsza trasa koncertowa, pierwszy udział we Freestyle Battle i dwa single z milionowymi wyświetleniami. A przed nim nowe, ekscytujące zawodowe obowiązki. Jako Młodszy Specjalista ds. Ż będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do Cho na Ż.

W ramach objętych obowiązków będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.

Jakub, jak każdy profesjonalny marketingowiec, który za 5 lat chce być CEO Żywca, postawił sobie kluczowe pytanie, czyli: Jak nowe Lekkie Ż przejmą Polskę? Odpowiedź nasuwa się sama – Ż jak Żyyyyyywiec. Swoją elokwencją Jakub podbił serca całego zespołu marketingu i już wkrótce pokaże swoje kolejne błyskotliwe pomysły.

Młodszy Specjalista ds. Ż, wiedząc, że przy promocji ważne jest wyjście bezpośrednio do ludzi, wyruszy w Polskę, by popróbować nowych smaków, w nowym towarzystwie. Jego przygody można śledzić w mediach społecznościowych Jakuba oraz w kanałach marki Żywiec.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum