Tatra startuje z kampanią wspierającą loterię

Nowa idea kreatywna „Tatry się należą” oparta jest na przekonaniu, że za ciężką pracę zarówno w ramach wykonywanego zawodu, jak i codziennych czynności należy się zasłużony odpoczynek i czas wolny od bieżących obowiązków niezbędny do naładowania baterii do dalszego działania.
Konsumenci narzekają na system wymiany kapsli. Czy uda się zażegnać kryzys?
W przeprowadzonym na zlecenie Grupy Żywiec badaniu nowa komunikacja uzyskała najwyższe w ostatnich latach wyniki i jak mówią o idei sami konsumenci – opisuje dokładnie, jak się czuję na co dzień.
Nowy design nawiązuje do idei przewodniej marki i prezentuje Tatry. Grafika opakowań nie tylko podkreśla wysoką i solidną jakość produktu, ale również wyróżnia się na półce.
Kampania telewizyjna startuje 17 stycznia br. Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.