Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa strategia Da Grasso zmieni wizerunek sieci

2013 rok to dla Da Grasso początek zmian, które planujemy przeprowadzać w ciągu następnych trzech lat. Oceniamy, że był to niezwykle ważny okres w historii naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
Reklama
W 2013 roku - z okazji 18-lecia działania na rynku - sieć przygotowała strategię, która zakłada rebranding oraz zmianę wizerunku sieci.

- Rebranding rozpoczął się wymianą znaku towarowego oraz komunikacji wizualnej na materiałach reklamowych. W ślad za tym przygotowaliśmy nowy wystrój wnętrz lokali. W ubiegłym roku przeprowadzono remonty pierwszych pizzerii. Rozpoczęliśmy także proces wymiany szyldów - tłumaczy Magdalena Piróg.

Jak podkreśla, nowa strategia zakłada nie tylko zmiany zewnętrzne restauracji. - Zaplanowaliśmy także szeroko zakrojone zmiany organizacyjne. W firmie stworzyliśmy stanowiska opiekuna franczyzobiorców. Są to osoby, które udzielają naszym franczyzobiorcom dużego wsparcia - mówi wiceprezes Da Grasso.

- Chcemy prowadzić dalsze działania mające na celu ujednolicenie jakości produktów oraz pilnować, by franczyzobiorcy stosowali te same surowce do przygotowywania pizzy - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum