Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa strategia komunikacji marki Profi

Od lutego 2016 roku strona internetowa firmy Profi, produkującej m.in. pasztety i gotowe zupy, zmieniła wygląd i układ treści. Dołączone zostały też nowe funkcjonalności.
Reklama

Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych.

Strona Profi powstała w wyniku wdrożenia nowej strategii komunikacji, obejmującej również social media (FB, Instagram, Youtube, Twitter) promocję i reklamę. Uruchomieniu nowej strony internetowej towarzyszy kampania reklamowa w social media i Internecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum