Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowa strategia komunikacyjna Carrefoura - sieć będzie przekonywać do optymizmu

Zarząd francuskiej sieci Carrefour ogłosił, że w 2015 r. firma przyjmie nową globalną strategię komunikacji z konsumentami. Osią działań ma być przekonanie klientów do szeroko rozumianego optymizmu.
Reklama
1 stycznia Carrefour rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której istotnym elementem ma być seria krótkich filmów nakręconych ze współudziałem klientów sieci w całej Francji. W filmikach Carrefour wyjaśnia ludziom, co mogą zrobić aby uzyskać jak najwięcej radości z ich codziennego życia. Sieć deklaruje, że zależy jej na tym, aby w 2015 r. społeczeństwo weszło w „nowy stan umysłu" - pozytywnego ożywienia.

W ciągu kilku tygodni nagrane mają zostać setki klientów sklepu.

Co więcej, od 2 stycznia pracownicy we francuskich hipermarketach Carrefour mają koncentrować się na ożywieniu „nowego stanu umysłu" wśród klientów, dzieląc się z nimi optymizmem i pozytywną postawą.

Warto zauważyć, że w Polsce sieć Carrefour od 2010 roku używa "pozytywnego" sloganu promocyjnego "Carrefour - Pozytywnie każdego dnia". Hasło zostało wprowadzone przez Carrefour w czasie spowolnienia gospodarczego i spadającego optymizmu konsumenckiego, aby pozytywnie nastroić klienta do zakupów w sklepach francuskiej sieci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.