Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe Bielawy zapytały swoich klientów o opinie

Nowe Bielawy zapytały swoich klientów, co sądzą o ich rozwoju w ostatnich latach. Noty, które centrum dostało od kupujących, pokazują, że obiekt ma coraz mocniejszą pozycję na lokalnym rynku.
Reklama

Nowe Bielawy z nowymi sklepami i po modernizacji przypadły do gustu kupującym. Aż 95% osób robiących tu zakupy pozytywnie ocenia centrum handlowe, dostrzegając zarówno zmiany, jakie w ostatnich 4 latach zaszły w obiekcie, jak również jego ofertę, wykraczającą poza schemat convenience – wynika z badań konsumenckich ARC Rynek i Opinia dla Newbridge.

Widać to także w szczegółowych ocenach poszczególnych aspektów obiektu. Aż 90% klientów zadowolonych jest z tego, jaka atmosfera panuje w centrum handlowym. Tyle samo ceni sobie Nowe Bielawy za jakość obsługi i customer experience. 88% pozytywnie ocenia natomiast jakość dostępnych w centrum handlowym produktów i usług.

Klienci chwalą sobie także ofertę hipermarketu Carrefour, którą dobrze postrzega 86% kupujących. 85% z kolei zwraca uwagę na dogodną lokalizację Nowych Bielaw i na łatwy dojazd do nich, także komunikacją miejską. Aż 78% dostrzega natomiast duży wybór towarów, który po rozwoju tenant-mix’u w ostatnich latach, mają do zaoferowania Nowe Bielawy.

To jednak nie koniec. 3 na 4 klientów pozytywnie ocenia dostępne w obiekcie sezonowe promocje cenowe i akcje rabatowe, a także kompaktowość oferty, dzięki której pod jednym dachem klient znajduje szeroki wybór sklepów różnych kategorii. Wysoko oceniana jest także oferta gastronomiczna centrum, ujęta w nowoczesny, zmodernizowany food court.

I faktycznie, Nowe Bielawy mają za sobą spektakularną metamorfozę. Obiekt przeszedł nie tylko rebranding, ale poddany został także modernizacji. Remontu doczekał się m.in. pasaż handlowy, a remodelingiem objęto food court. Odświeżono też elewację. Znaczące zmiany zaszły w tenant-mix’ie, który został dopełniony kilkunastoma markami, w tym z segmentu fashion, przez co oferta stała się bardziej zróżnicowana.

Ewoluuje i to w dobrą stronę. Te same badania ARC Rynek i Opinia pokazują bowiem, że już co czwarty klient odwiedza Nowe Bielawy kilka razy w tygodniu. – Stworzyliśmy przestrzeń handlową, która nie tylko jest pozytywnie odbierana, ale przede wszystkim odwiedzana. Klienci z chęcią robią tu niezbędne, często zaplanowane zakupy, ale także trwający ponad godzinę shopping, który obejmuje całą ofertę obiektu. Pod tym względem jesteśmy centrum niezwykle uniwersalnym – podsumowuje.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum