Nowe etykiety napojów firmy Zbyszko
Firma Zbyszko Company odświeżyła w tym sezonie etykiety kultowej już serii napojów gazowanych 3 Owoce 1,75 l.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Producent napojów i wód mineralnych, spośród których najbardziej znane to 3 Cytryny, ROKO i Veroni Mineral, postawił w tym roku na liczne nowości, ale widać, że w firmie nie zapomniano o tym, co stanowi podstawę jej popularności. Zmiany dokonane na etykietach są bardzo zauważalne. Trójka zyskała nowy przestrzenny kształt oraz nową teksturę. Nowe logo trójki wzorowane jest na strukturze liścia, co podkreśla naturalność serii 3 Owoce, która nie zawiera sztucznych słodzików i konserwantów. Zmianie uległy również kolory etykiet - obecnie mają bardziej nasycone i soczyste barwy, co dobrze koresponduje z owocowymi smakami marki. Założeniem nowej etykiety było zwrócenie uwagi konsumenta na walory smakowe oraz naturalny skład produktu.
Reklama