Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe etykiety napojów firmy Zbyszko

Firma Zbyszko Company odświeżyła w tym sezonie etykiety kultowej już serii napojów gazowanych 3 Owoce 1,75 l.
Reklama

Producent napojów i wód mineralnych, spośród których najbardziej znane to 3 Cytryny, ROKO i Veroni Mineral, postawił w tym roku na liczne nowości, ale widać, że w firmie nie zapomniano o tym, co stanowi podstawę jej popularności. Zmiany dokonane na etykietach są bardzo zauważalne. Trójka zyskała nowy przestrzenny kształt oraz nową teksturę. Nowe logo trójki wzorowane jest na strukturze liścia, co podkreśla naturalność serii 3 Owoce, która nie zawiera sztucznych słodzików i konserwantów. Zmianie uległy również kolory etykiet - obecnie mają bardziej nasycone i soczyste barwy, co dobrze koresponduje z owocowymi smakami marki. Założeniem nowej etykiety było zwrócenie uwagi konsumenta na walory smakowe oraz naturalny skład produktu. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum