Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe marki w outletach Factory

Kolejne znane marki dołączają do portfolio najemców w outletach zarządzanych przez NEINVER w Polsce. W krakowskim FACTORY zadebiutował salon outletowy Karla Lagerfelda. Wśród nowości znalazł się też sklep z kosmetykami marek premium The Cosmetics Company Store, salony z bielizną oraz sklep z profesjonalnym obuwiem górskim.
Reklama

NEINVER z kolejnymi debiutami w portfolio marek outletów FACTORY

 Salon outletowy marki Karl Lagerfeld istotnie dopełnił segment salonów premium. Kolejnym debiutem w FACTORY Kraków jest outlet marki Salewa. Profesjonalny sklep górski z butami trekkingowymi, odzieżą techniczną oraz akcesoriami turystycznymi zajął powierzchnię 125 mkw. W pasażach centrum otwarty zostanie również sklep z obuwiem marki Clarks.

W Poznaniu klientów z Wielkopolski i turystów zaprosił nowy salon outletowy The Cosmetics Company Store. Na blisko 92 mkw. powierzchni zgromadził wyjątkową ofertę kosmetyków takich marek, jak: MAC, Clinique, Jo Malone London, Origins,  Estee Lauder, Smashbox, czy Bobbi Brown. Kolejną nowością w FACTORY Poznań będzie salon popularnej marki butów Clarks.

Poszukujący outletowych okazji w FACTORY Poznań znajdą też nowy salon marki Change Lingerie z bielizną, piżamami, odzieżą domową i dodatkami. Salon Change Lingerie został otwarty również w warszawskim FACTORY Annopol.

Z kolei warszawskie FACTORY Ursus oraz FACTORY Gliwice na Śląsku zapraszają  do nowych  outletów dla amatorów sportowych ubrań. Apline Pro to popularna marka z odzieżą turystyczną dla całej rodziny.

Pod koniec roku FACTORY Ursus rozszerzy ofertę gastronomiczną. Będzie to włoska restauracja Love it z wyjątkową pizzą z południa Europy.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum