PARTNER PORTALU

Nowe sieci debiutują na rynku, do Polski wchodzi też duży gracz e-commerce

Autor: MW, dlahandlu.pl 7 maja 2021 14:10

Nowe sieci debiutują na rynku, do Polski wchodzi też duży gracz e-commerce HalPrice i Hipper - nowe sieci na polskim ryku, fot. mat. pras.

W kwietniu na polskim rynku zadebiutowały dwie nowe sieci handlowe. Czy odniosą sukces? Nie zabrakło roszad personalnych w branży, handel mierzył się też z kolejnym lockdownem , zakończonym dla galerii i sklepów non-food 4 maja br.

Na rynku marketów budowlanych zadebiutował szyld HIPPER.pl. Na razie jest to jeden sklep w Zelowie, ale firma planuje stworzyć sieć placówek na terenie całego kraju oraz ruszyć ze sklepem internetowym.

- Posiadamy wszechstronny asortyment, dzięki któremu nie tylko przeprowadzisz remont w domu lub prace renowacyjne w ogrodzie, ale także zadbasz o wyposażenie swojego najbliższego otoczenia. W naszym sklepie znajdziesz materiały budowalne, remontowe i ogrodnicze, a także dekoracje do domu i wiele innych przydatnych akcesoriów. HIPPER.pl to także sklep z narzędziami - w ten sposób firma zachwala swój koncept. 

Ruszyła także nowa sieć handlowa w kategorii off-price, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w obniżonych cenach. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Sieć należy do Grupy CCC.

Pierwsze 5 sklepów wystartowało we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim parku handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu. W tym samym miesiącu będzie miało miejsce pięć kolejnych otwarć salonów w: Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Do końca roku klienci skorzystają z oferty blisko 60 sklepów pod marką HalfPrice, a jesienią będą mogli zrobić zakupy także przez internet.

Zmiany kadrowe w sieciach

Marta Florczak dołączyła do zarządu Lidl Polska. Od kwietnia jako członek zarządu odpowiadać będzie za pion personalny. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi – ostatnio, przez dziesięć miesięcy, zajmowała m.in. stanowisko dyrektora zasobów ludzkich w Auchan.

Michał Łagunionek zostanie z kolei nowym szefem sieci detalicznej Lidl w Stanach Zjednoczonych. Zastąpi Johannesa Fiebera, który rezygnuje po trzech latach pracy na stanowisku kierowniczym.

Na początku kwietnia w kierownictwie sieci Kaufland w Polsce również nastąpiły zmiany. Z listy członków zarządu wykreślono Andrzeja Urbańczyka, a wpisano Gabriela Čuka i Adama Madeja.

Gabriel Čuka objął funkcję członka zarządu z dniem 1 marca br. Adam Madeja został z kolei członkiem zarządu z dniem 26 lutego br. Uchwałą podjętą tego samego dnia Andrzej Urbańczyk został odwołany z funkcji członka zarządu. Gabriel Čuka wcześniej pracował na Słowacji m.in. jako dyrektor sprzedaży. Pracował także w sieci Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10249
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,98

  • Śr

    7,78

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.