Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe smaki wód od DrWitt

Nowość marki DrWitt – linia Iso Vitamin Water – skierowana jest do osób aktywnych, a także tych, którzy na co dzień dbają o dobre nawodnienie. W listopadzie ruszyła kampania promująca produkty.
Reklama

Woda witaminowa DrWitt to połączenie soków owocowych, witamin i minerałów. Zawarte w niej roztwory węglowodanowo elektrolitowe zwiększają wchłanianie wody podczas ćwiczeń fizycznych. Produkt posiada lekką formułę napoju izotonicznego, dzięki czemu mogą po niego sięgać nie tylko osoby aktywne fizycznie, ale również te, którym zależy na prawidłowym nawodnieniu organizmu i dobrym smaku. Dlatego marka oferuje aż cztery warianty, a każdy z nich zawiera zestaw witamin i minerałów oraz jest bez dodatku konserwantów:

  • mango cytryna – Mg + witaminy
  • kaktus – selen + witaminy
  • arbuz jagoda – cynk + witaminy
  • grejpfrut aloes – selen + witaminy

 

Wprowadzeniu wody witaminowej DrWitt towarzyszy kampania, która osadza markę w sportowym i młodzieżowym klimacie, podkreślając tym samym charakter produktu. W jej ramach powstały spoty przeznaczone do emisji na YouTube, a dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami. 

Cena sugerowana na półce: 2,99 zł/550 ml

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum