Nowe strategie zakupowe: Mrożonki zamiast świeżych produktów, kurczak zamiast czerwonego mięsa

Ken Murphy powiedział, że kupujący „zarządzają swoimi budżetami znacznie dokładniej”, ponieważ inflacja pozostaje na najwyższym poziomie od 40 lat.
W tym roku Tesco sprzedało dwukrotnie więcej mrożonych indyków w porównaniu z 2019 r., ponieważ staje się bardziej oczywiste, że kupujący wybierają mrożonki.

Czytaj więcej
Polacy oszczędzają na potęgę, od jedzenia...po lekiNastąpił również wzrost sprzedaży mrożonych deserów, a wyszukiwania mrożonek na stronie Tesco wzrosły o 40% w porównaniu z zeszłym rokiem.
Murphy powiedział, że Brytyjczycy żyją w „czasach turbulencji i czasach zmian”. Jednocześnie zaznaczył, że klienci są „naprawdę zdeterminowani, aby w tym roku cieszyć się Bożym Narodzeniem”, ponieważ będzie to pierwszy okres świąteczny od trzech lat bez ograniczeń związanych z Covidem.

Czytaj więcej
Polacy i jedzenie - mamy podejście oszczędnościoweTesco nie zapomina o promocjach
Tesco nie rezygnuje z przecen na żywność, wiedząc jak bardzo pożądana jest to obecnie wartość. Sekcje z żółtymi naklejkami pod nazwą „W obniżonej cenie – tak samo dobre” ułatwią znalezienie przecenionej żywności w sklepach i będą dostępne w 100 sklepach do Bożego Narodzenia, a następnie zostaną rozszerzone na kolejne sklepy w 2023 roku.