PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Nowe Tyskie 0,0% wchodzi na półki. Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki

Autor: dlahandlu.pl 3 marca 2020 14:18

Nowe Tyskie 0,0% wchodzi na półki. Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki "Hołek" został ambasadorem marki Tyskie, fot. materiały prasowe

Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja marki – Tyskie 0,0%. Nowość wpisuje się w bardzo mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym – non alco.

Choć Tyskie 0,0% jest pozbawione alkoholu, zachowało zbalansowany, klasyczny smak „jasnego pełnego”.

Tyskie 0,0% dostępne jest w dwóch wersjach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml. Jego wprowadzenie na rynek wspierać będzie mocna kampania reklamowa obejmująca: spoty telewizyjne, radiowe, reklamy prasowe, billboardy i działania w Internecie. We wszystkich działaniach reklamowych zobaczyć lub usłyszeć będzie można Krzysztofa Hołowczyca, który został ambasadorem nowej marki.

- Zostałem ambasadorem Tyskiego 0,0%, ponieważ uważam, że to piwo daje kierowcom realną alternatywę. Nie muszą rezygnować z czegoś, co lubią, a jednocześnie mogą być bardziej odpowiedzialni i mieć pewność, że nawet przypadkiem nie siądą za kółkiem pod wpływem alkoholu - powiedział Krzysztof Hołowczyc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.