Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe Tyskie 0,0% wchodzi na półki. Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki

Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja marki – Tyskie 0,0%. Nowość wpisuje się w bardzo mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym – non alco.
Reklama

Choć Tyskie 0,0% jest pozbawione alkoholu, zachowało zbalansowany, klasyczny smak „jasnego pełnego”.

Tyskie 0,0% dostępne jest w dwóch wersjach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml. Jego wprowadzenie na rynek wspierać będzie mocna kampania reklamowa obejmująca: spoty telewizyjne, radiowe, reklamy prasowe, billboardy i działania w Internecie. We wszystkich działaniach reklamowych zobaczyć lub usłyszeć będzie można Krzysztofa Hołowczyca, który został ambasadorem nowej marki.

- Zostałem ambasadorem Tyskiego 0,0%, ponieważ uważam, że to piwo daje kierowcom realną alternatywę. Nie muszą rezygnować z czegoś, co lubią, a jednocześnie mogą być bardziej odpowiedzialni i mieć pewność, że nawet przypadkiem nie siądą za kółkiem pod wpływem alkoholu - powiedział Krzysztof Hołowczyc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum