Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowi najemcy w galeriach NEPI

Najbliższe miesiące to otwarcia i re-otwarcia w czterech z dwunastu galerii należących do NEPI Rockastle w Polsce.
Reklama

Na początku września w galerii Solaris Center w Opolu otwarto sklep marki obuwniczej ECCO. Lokal znajduje się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu marki Bytom i zajmuje powierzchnię blisko 140 mkw.

O dwie nowe marki zwiększy się grono najemców Aura Centrum Olsztyna. Setny sklep w Polsce otworzyła sieć sklepów Dealz, będąca częścią Pepco Group. Powierzchnia sklepu ma 470 mkw i powstała z połączenia trzech odrębnych lokali znajdujących się na poziomie 2. centrum

W najbliższych tygodniach poszerzy się też oferta odzieżowa galerii Aura Centrum Olsztyna. Nowym najemcą centrum będzie salon polskiej marki odzieżowej Monnari. Sklep Monnari zajmie powierzchnię 194 mkw.

Nowości oferuje także krakowska Bonarka. Do grona najemców centrum dołączyło m.in. Pepco, którego sklep ma powierzchnię 540 mkw. oraz lokalne marki, takie jak Pitbull i Toto Hair Company. Dwa nowe butiki w Bonarce otworzyła marka GUESS. Pierwszy lokal o powierzchni 100 mkw. oferuje produkty sprzedawane pod submarką - Guess Accessories. Drugi, to butik Guess Activewear z modą sportową. To jeden z pierwszych salonów typu pop-up tej marki w Polsce. Nowa placówka ma powierzchnię 127 mkw. Niebawem otworzy się tam również trzeci salon, pod szyldem wiodącym Guess.

W ostatnich dniach września do grona marek odzieżowych oferujących swe produkty w Bonarce dołączą: Pierre Cardin i Intimissimi Uomo. W kolejnych miesiącu spodziewane jest otwarcie sklepu marki odzieży sportowej S’portofino.

Po ponad dwóch latach zakończył się proces rozbudowy centrum handlowego Focus Mall Zielona Góra. Pierwsi najemcy pojawili się jeszcze przed zakończeniem inwestycji: to marki Guess i Pandora oraz cukiernia Karpicko.

Na przełomie sierpnia i września, wraz z oficjalnym otwarciem nowej części, po kilkumiesięcznej przerwie powróciła odzieżowa marka House. Pojawił się też koncept sklepu EOBUWIE.PL. W gronie nowych najemców pojawiła się też SEPHORA. Wnętrze lokalu o powierzchni 375 mkw. zaprojektowano zgodnie z nowym konceptem perfumerii eksponującym strefy usług. W Focus Mall pojawił się m.in. „Skincare room” oraz automat Click&Collect do odbierania zamówień złożonych w sklepie internetowym.

W ostatnich dniach września oferta handlowa galerii wzbogaci się o sklep TK Maxx. Będzie to jedyny salon popularnej sieci w Zielonej Górze - poprzednia jego lokalizacja zostanie zamknięta. Powstanie też autorski lokal z kawą i herbatą Five o’clock. Po pięciu latach nieobecności, do Focus Mall Zielona Góra wróci marka Kappahl. Skandynawska firma zapowiada otwarcie salonu w nowym koncepcie store-in-store. w sklepie pojawi się także dział poświęcony marce Newbie, oferujący komfortową odzież i dodatki dla najmłodszych. Kolejną marką, która wróci do zielonogórskiego centrum handlowego w najbliższych tygodniach, będzie Esotiq.

Do końca roku, w Focus Mall Zielona Góra otworzy się jeszcze m.in. sieć segmentu off-price – HalfPrice, salon wyposażenia wnętrz Homla, restauracja Olimp i KFC. Pojawią się tez dwa biura podróży znanych operatorów turystycznych: TUI i Rainbow Tours.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.