Nowy design butelek Kubusia i loteria z nagrodami

Kubuś Waterrr w nowej akcji promocyjnej na lato wyszedł z propozycją nowego designu opakowań: muza dla arbuza (i liczi!), gwiazda gamingu mango-karambola oraz kiwi-limooonka na podbój boiska.
Zajawki stały się motywem przewodnim loterii, z którą Kubuś Waterrr właśnie wystartował. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolny produkt marki Kubuś i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.zajawki.kubus.pl. Do wygrania nagrody z kategorii gamingu, muzyki i sportu, w podziale na dzienne, tygodniowe i główne, w tym m.in:
- Ledony z imieniem do pokoju – bo gwiazdy błyszczą!
- Karty prezentowe do Empik, 4F i Media Expert - na realizację mniejszych i większych pasji
- Bluzy, czapki, kolorowe skarpetki - na podbicie stylu
- Hulajnoga wyczynowa i opaski sportowe - na wyrobienie formy
- Słuchawki dokanałowe i głośnik JBL - na najlepsze chwile z muzyką
- Słuchawki gamingowe JBL i konsolę Nintendo Switch na najbardziej wciągające rozgrywki gamingowe.
Akcji towarzyszy wsparcie mediowe: spot 15-sekundowy emitowany w digitalu m.in. na Youtube wraz z 6-sekundowymi skrótami, oraz content od popularnych influncerów ze świata muzyki, gamingu i sportu: m.in. Julii Żugaj z teamu X, Vito z kanału Vito Minecraft oraz Mateusza Myli.