Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowy design butelek Kubusia i loteria z nagrodami

Kubuś Waterrr specjalnie dla najmłodszych przygotował specjalną loterię, w której łącznie do wygrania jest ponad 1200 nagród. Akcja promocyjna promowana jest pod hasłem  "Kubuś Waterrr nakręca zajawki!".
Reklama

Kubuś Waterrr w nowej akcji promocyjnej na lato wyszedł z propozycją nowego designu opakowań: muza dla arbuza (i liczi!), gwiazda gamingu mango-karambola oraz kiwi-limooonka na podbój boiska.

Zajawki stały się motywem przewodnim loterii, z którą Kubuś Waterrr właśnie wystartował. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolny produkt marki Kubuś i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.zajawki.kubus.pl. Do wygrania nagrody z kategorii gamingu, muzyki i sportu, w podziale na dzienne, tygodniowe i główne, w tym m.in:

  • Ledony z imieniem do pokoju – bo gwiazdy błyszczą!
  • Karty prezentowe do Empik, 4F i Media Expert - na realizację mniejszych i większych pasji
  • Bluzy, czapki, kolorowe skarpetki - na podbicie stylu
  • Hulajnoga wyczynowa i opaski sportowe - na wyrobienie formy
  • Słuchawki dokanałowe i głośnik JBL  - na najlepsze chwile z muzyką
  • Słuchawki gamingowe JBL i konsolę Nintendo Switch na najbardziej wciągające rozgrywki gamingowe.

Akcji towarzyszy wsparcie mediowe: spot 15-sekundowy emitowany w digitalu m.in. na Youtube wraz z 6-sekundowymi skrótami, oraz content od popularnych influncerów ze świata muzyki, gamingu i sportu: m.in. Julii Żugaj z teamu X, Vito z kanału Vito Minecraft oraz Mateusza Myli.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum