Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Międzynarodowy handel i relacje gospodarcze po pandemii

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Nowy dyrektor zarządzający sieci Marks & Spencer w Polsce

Jonathan Smith został dyrektorem zarządzającym firmy Marks & Spencer na region Europy Centralnej i Wschodniej. Nowy dyrektor odpowiada za sklepy w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Zastąpił na tym stanowisku Dušana Mrozka, który pastował je przez ostatnich 15 lat
Reklama

 Przed objęciem obecnego stanowiska pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Marks & Spencer, na terenie Republiki Irlandii oraz Irlandii Północnej. Wcześniej pracował w Londynie, w sekcji detalicznej sieci Wal-Mart jako dyrektor generalny kilkunastu hipermarketów.
- Centralna i Wschodnia Europa to ekscytujący obszar możliwości dla Marks & Spencer, rynek o ogromnym potencjale, gdzie nasza marka może się rozwijać. Bardzo cieszę się, że tu jestem i z niecierpliwością czekam na swój udział w dalszym rozwoju M&S w tym regionie - komentuje.
Jonathan Smith przedstawił już swoje pierwsze cele biznesowe, w tym obniżkę cen ponad 4000 produktów na średnim poziomie -14 proc. 

 Marks & Spencer ma obecnie 47 sklepów w Centralnej i Wschodniej Europie, w których oferuje ubrania damskie, męskie i dziecięce, a także bieliznę, artykuły wyposażenia wnętrz, kosmetyki oraz żywność.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.