Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowy mieszkaniec aplikacji Żappka. Czym jest Żabu? (film)

Żabu jest nowym pomysłem Żabki, który ma zachęcić użytkowników aplikacji lojalnościowej do częstszego korzystania z Żappki. Jak powstało Żabu i jak przełoży się na lojalność wobec sieci sklepów?
Reklama

Sieć Żabka tworzyła Żabu, interaktywną postać która ma mieć spersonalizowany charakter i odpowiadać na zachowania użytkownika. Gracze będą mogli wyposażać Żabu w różnego rodzaju akcesoria. Grupą docelową gry są klienci Żabki w wieku 16-25 lat. W 2023 roku aplikacja sieci zyska wejście do świata metaversum. Żabu będzie jednym z elementów tego świata i początkiem budowania relacji z klientami na nowych poziomach.

Zespół, który był odpowiedzialny za stworzenie nowej postaci - Żabu, liczy 31 osób, z czego 16 osób jest odpowiedzialnych za rozwój aplikacji Żappka. Żabka przyznaje, że niezwykle pomocne w rozwoju sieci okazały się dane oraz opinie, które mogła pozyskać dzięki aplikacji. To własnie ona pozwala Żabce poruszać się w obrębie konkretów a nie deklaracji: godzin dokonywania zakupów, produktów po które sięgają klienci i usług, które wykonują przy okazji zakupów. Na bazie tych wyborów i preferencji tworzone są rozwiązania, które podsuwają klientom oferty produktów, które lubią, których chcą spróbować i je kupić. Dzięki temu klienci zdobywają żappsy, które mogą wykorzystać na kolejne zakupy, a tym samym obniżyć swoje rachunki za zakupy.

Po podpisaniu umowy z Gamivo, Żabka umożliwia nabywanie gier w zamian za żappsy. Z kolei w ramach współpracy z Free Now, sieć oferuje przejazdy, za które można płacić żappsami, zebranymi w aplikacji. To oznacza, że żappsy w przyszłości mogą stać się popularną walutą, którą będzie można płacić nie tylko w sklepach z zielonym logo. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum