PARTNER PORTALU

Nowy pomysł Pizza Hut i Unilever - gorąca pizza i lody Ben&Jerry's z dostawą prosto do domu

Autor: pr 5 października 2020 12:30

Nowy pomysł Pizza Hut i Unilever - gorąca pizza i lody Ben&Jerry's z dostawą prosto do domu fot. materiały prasowe

Pyszna Pepperoni, kultowe lody Ben&Jerry's oraz ulubiony serial na Netflix – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na leniwe, jesienne wieczory! Pizza Hut połączyła siły z Ben&Jerry's by dać Wam, to co w życiu najlepsze - pizzę i lody. Teraz to prawdziwy cheat meal - przekonuje w najnowszej kampanii Unilever.

Ulubioną Margheritę czy Pepperoni wraz z lodami można wybrać w specjalnie skomponowanych zestawach: Cool Deal, czyli średnia pizza i dwa kubełki lodów Ben&Jerry's po 100 ml za 39,99 zł oraz Chill Deal - duża pizza i kubełek Ben&Jerry's 465ml za 54,99 zł.

- Możecie też sami skomponować swoje idealne zamówienie, wybierając na co tylko macie ochotę z menu, a na końcu dobrać kubełek lodów. Oprócz Cookie i Netflix Chilll'd, do wyboru są jeszcze Cookie Dough i Peanut Butter Cup. Pizzę i lody można kupić w restauracji na wynos i w dostawie do domu, korzystając ze strony pizzahut.pl, aplikacji Pizzy Hut oraz Glovo. Lody są dostępne w 100 restauracjach Pizza Hut. To idealne połączenie na jesienne wieczory, nie tylko dla miłośników Pizza Hut czy Ben&Jerry's, ale dla każdego, kto uwielbia długie seanse z Netflixem i dobrym jedzeniem - mówi Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut. - Coś sycącego, czyli pizza z ciągnącym się serem i coś słodkiego jak lody to cheat meal, który zawsze wprawia w dobry nastrój - dodaje.

Oferta Pizza Hut i Ben & Jerry's to odpowiedź na tegoroczne zmiany w zachowaniach konsumenckich i trendach sprzedażowych. - Współpraca pokazuje, że sprzedaż lodów w zestawie z pizzą to nowa i ciesząca się dużym zainteresowaniem część kanału dostaw – zaznacza Kinga Gójska, lead projektu lodów w dostawie po stronie Unilever.

W październiku nową ofertę wesprze kampania digital, skierowana zarówno do dotychczasowych entuzjastów Pizzy Hut jak i zupełnie nowych klientów. - Chcielibyśmy, by informacja o tej nowości dotarła do wszystkich zainteresowanych – mówi Gójska. – We współpracy z Facebookiem udało nam się stworzyć dedykowane rozwiązanie, które pomoże nam w realizacji tego celu – dodaje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7541

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    6,88

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.