Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowy prezes Carrefoura przedstawi plan restrukturyzacji. Obejmie on również Polskę

Nowy prezes Carrefoura, Alexandre Bompard, przygotowuje ogromny plan transformacji, który zostanie przedstawiony do końca roku. Chce przede wszystkim postawić na omnichannel i cyfrową transformację sieci - poinformował francuski "Les Echos". Chce też przekształcić hipermarkety w celu zwiększenia ich konkurencyjności w świecie internetowym. Struktura Carrefoura ma zostać uproszczona, co pozwoli na szybsze reagowanie na zmiany na rynku.
Reklama

Zmiany zostaną wdrożone na każdym rynku, na którym obecny jest Carrefour, nie tylko we Francji. Powinno to również poprawić synergie między krajami oraz formatami sklepów.

Czytaj także: Carrefour w pół roku w Polsce zamknął 10 supermarketów

Najnowsze informacje finansowe Carrefour pokazują, że sieć supermarketów zmaga się przede wszystkim ze swoją rentownością. Jej obroty wzrosły wprawdzie o 6,2 proc. w porównaniu do roku ubiegłego, ale marże operacyjne spadły o 1,6 proc. Głównymi czynnikami takich wyników były przede wszystkim presja cenowa we Francji oraz znaczne straty na rynku argentyńskim. Zarząd będzie musiał skoncentrować się przede wszystkim na poprawie marży operacyjnej. Jednak na resztę roku nie ma wiele do zrobienia. Obroty na koniec roku powinny wzrosnąć od 2 do 4 proc., poprzednia prognoza zakładała wzrost od 3 do 5 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.