Nowy spot Nestea inauguruje wielomiesięczną kampanię
18 maja br. rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego marki NESTEA. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której NESTEA zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Kampanii towarzyszyć będzie utwór „Fresh Idea” przygotowany specjalnie dla marki przez słynny europejski duet Nico&Vinz.
Od 18 maja emitowany jest najnowszy spot reklamowy marki. Wyświetlany jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania planowana jest do połowy września i dotrze do prawie 30 mln Polaków. Spot emitowany będzie również w serwisach web wideo, m.in. YouTube.
W najnowszej kampanii „Weź łyk wolności” NESTEA zachęca do tego by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy. W takich chwilach wolności można przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe, nabrać sił do dalszego działania i uwolnić swój umysł.
Przeczytaj także:
Emisji spotu towarzyszyć będzie również kampania displayowa w Internecie. Nie zabraknie także silnego wsparcia PR, które obejmie działania w mediach i blogosferze.
Kampanii „Weź łyk wolności” towarzyszyć będzie oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico & Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem „Smak wolności”. Muzyka przygotowana przez Nico&Vinz będzie wykorzystywana m.in. najnowszym spocie reklamowym.
Przeczytaj także:
Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 09:47 Pointpack obsłuży rumuńskie sieci handlowe
- 09:28 Ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
- 09:12 Wyspy w galeriach handlowych zamknięte, a właściciele bez żadnej pomocy rządu
- Pn 20:37 GIS ostrzega przed olejkiem z ekstraktem z konopi włóknistych
- Pn 18:06 MRPiT chce usprawnić udzielanie pomocy przedsiębiorcom w trudnej sytuacji
- Pn 17:10 Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
- Pn 17:04 "Wygięte" buraki dostępne w Lidlu
- Pn 16:29 Wskaźniki widoczności reklam display oraz reklam wideo spadły w IV kw. 2020 r.
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Bolesława Prusa, 80.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk, Henryka Arctowskiego, 63.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Koreańska, 55.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Przymorze (Przymorze Wielkie), Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 27.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.