Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowy terminal na warszawskim lotnisku - w ofercie 15 sklepów i McDonald's

Dobiega końca modernizacja starej części Terminala A na Lotnisku Chopina. Najnowocześniejszy tego typu obiekt w Polsce w maju zostanie oddany do użytku pasażerów. Do dyspozycji pasażerów oddana zostanie powierzchnia handlowa licząca prawie trzy tysiące m kw., na której zaaranżowanych zostanie 15 nowych sklepów.
Reklama

W nowej części terminala powstaną dwa nowe salony Executive Lounge, każdy o powierzchni ok. 500 m kw. Lotnisko wzbogaci się również o sklepy z typowym asortymentem duty free, czyli alkoholem, papierosami i kosmetykami.

W pasażu handlowym ulokuje się 25 nowych lokali usługowych, w tym 10 gastronomicznych, bank, kantory, bankomaty i maszyny vendingowe.

Na lotnisku znajdą się sklepy znanych marek, m.in. Victoria's Secret, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Salvatore Ferragamo i Ralph Lauren. Zupełną nowością będzie lotniskowy salon Samsunga (jeden z nielicznych na świecie) z najnowszą ofertą tej firmy. Pojawi się również duży sklep z ubraniami i zabawkami dla dzieci oraz wyborem słodyczy M&M's.

Lotnisko Chopina poszerzy także swoją ofertę gastronomiczną. Nowa powierzchnia pozwoli na uruchomienie restauracji typu fast food (m.in. restauracja McDonald's). Pojawią się też nowe kawiarnie Espressamente Illy i McCafé oraz kawiarnia Bread&Co z rozszerzoną ofertą. Miłośnicy dań restauracyjnych będą mogli skorzystać z oferty restauracji The Flame i Misa.

Nowością w warszawskim porcie będzie strefa food court z trzema lokalami ze zróżnicowaną ofertą obejmującą dania fast food, kuchnię włoską i kuchnię polską. Wszystkie te lokale będą działały we wspólnym systemie płatności, co pozwoli na elastyczny wybór posiłków przez pasażerów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.