PARTNER PORTALU

Ruszyło Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu!

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2020 12:30

Ruszyło Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu! Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową. Fot. PTWP

3 listopada o godz. 9, rusza Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu bez udziału publiczności, za to z tak samo ciekawymi gośćmi, rozmowami i analizami jak w formule stacjonarnej. Forum rozpocznie się wystąpieniem wicepremiera Jarosława Gowina, ministra rozwoju, pracy i technologii. Debaty można śledzić na frsih.pl. Zapraszamy!

ZOBACZ PEŁNĄ AGENDĘ

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Przebieg wszystkich debat, dzięki realizacji przez studio telewizyjne, wszyscy zainteresowani będą mogli śledzić w ramach internetowych transmisji, m.in. w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

ZAREJESTRUJ SIĘ!

 Podczas debat handlowych (4 listopada) poruszymy kwestie nowych wymagań dla sektora handlu, perspektyw dla e-commerce oraz wyzwań dla HoReCa. Drugi dzień Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu (4 listopada) zdominują tematy branży retail. Dzień zainauguruje sesja „Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania”, podczas której będziemy rozmawiać m.in. o ewolucji handlu stacjonarnego i nowej roli sklepu, jako ostoi stabilności społecznej. Zastanowimy się także, czy handel jest w stanie udźwignąć nowe obowiązki?

Podczas Forum nie mogło zabraknąć tematu e-commerce, który wydaje się być największym wygranym koronakryzysu. Podczas sesji „E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej”, paneliści poruszą takie tematy jak: digital jako strategiczny kierunek rozwoju; nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności; e-grocery: sprint od gadżetu do konieczności.

 

Bez wątpienia HoReCa to branża, która najsilniej odczuwa negatywne skutki lockdownu oraz obostrzeń. „#HorecaTrendsTalks: Gastronomia zmian. Nowe zasady, rozwiązania i trendy” to sesja, podczas której przedstawiciele branży będą mogli porozmawiać o wyzwaniach stojących przed sektorem gastronomicznym.

Czystość, bezpieczeństwo, ale i cena. To elementy, które zdominowały zakupy. Jak kupują obecnie Polacy? Co z klientami – koronasceptykami? Czy klient dalej dyktuje warunki? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy debaty „Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej”.

Mimo ogromnych zmian, które przyniosła pandemia, jedno nadal się nie zmieniło – zarówno konsumenci jak i sieci handlowe ciągle chcą być eko. Podczas panelu „Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów”, będziemy zastanawiać się nad obecnymi, a także przyszłymi trendami, a także nad tym, ile czasu i wysiłku trzeba będzie poświęcić dla znacznej redukcji plastiku w sieciach.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7255
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,36

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.