Od przyszłego roku hipermarkety Tesco tylko w formacie Extra

- W tym roku finansowy uruchomimy jeszcze dwa hipermarkety w obecnej postaci. Od przyszłego roku będziemy otwierać w Polsce największe sklepy jedynie pod szyldem Tesco Extra - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Obecnie na rynku działa tylko jeden sklep Tesco w formacie Extra, który ruszył w sierpniu br. w Częstochowie. Powstał on po wyremontowaniu hipermarketu działającego w starej koncepcji. Na obecny rok finansowy, przedstawiciele polskiego oddziału brytyjskiej sieci zapowiedzieli przebudowę i remodeling dwóch kolejnych hipermarketów. Nie zdradzają jednak, które sklepy zostaną objęte remontami w najbliższym czasie. W przyszłym roku może zostać uruchomiony m.in. hipermarket Extra w Suwałkach.
Potężny wysyp hipermarketów w formacie Tesco Extra w Polsce szykuje się na 2012 r. Już w tej chwili wiadomo o czterech umowach najmu, które operator podpisał z deweloperami centrów handlowych. Sklepy Tesco Extra pojawią m.in. w Galerii Chełmskiej w Chełmie, Galerii Veneda w Łomży, Galerii Olimpia w Bełchatowie, a także w gigantycznym parku handlowym Europa Centralna w Gliwicach.
Tesco Extra oferuje klientom dodatkową gamę usług, w pasażu handlowym przy hipermarkecie operator uruchomi własną aptekę lub punkt apteczny, serwis foto i salon optyczny. - Wprowadzimy także nowy standard i układ działów wewnątrz sklepu, zostanie powiększony m.in. dział z wyrobami tekstylnymi, przebudowany zostanie także dział z produktami świeżymi - zapowiadał Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Czytaj więcej w artykule Prezes Tesco: W Polsce będziemy otwierać hipermarkety tylko w koncepcie Extra

- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- 13:39 PIE: niższa inflacja w grudniu efektem mniejszego wzrostu cen żywności
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Eksperci: "Zakupy bez klikania" przyszłością e-commerce
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.